Tagasi Kursus juurde

E-kursuse loomise õpiprogramm 2025 aprill (KOOSÕPE)

0% Täielik
0/0 sammud
  1. SISSEJUHATUS

    Sissejuhatus ja tervitus
  2. Kursuse õpiprogrammikava ja ülesanded
  3. ? Õpiamps: Miks tasub luua e-kursust? [6:38]
  4. ? Õpiamps: E-õppe turg. [3:39]
  5. ? Õpiamps: E-õppe trendid [3:37]
  6. ?️ Salvestus: Millised võimalused e-kursuse loomisega avanevad [8:30]
  7. ?Näide: Edukalt müünud e-kursus [6:07]
  8. ✏️ Ülesanne: Täida tööleht, mis aitab sul motivatsiooni hoida
  9. KURSUSE IDEE VALIDEERIMINE JA SIHTRÜHM
    ?Õpiamps: Kursuse idee valideerimine [10:43]
  10. ? Õpiamps: Sihtrühma profiili loomine [3:14]
  11. ⚒️ Tööriist: AI assistent kursuse loomiseks
  12. ✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad valida idee ja luua kliendi profiili
  13. TURUNDUSSÕNUMI VÄLJA TÖÖTAMINE
    ? Õpiamps: Turunduse põhisõnum [9:53]
  14. ? Näide: Põhisõnum. Strongbrandsocial [6:47]
  15. ✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad sul töötada välja põhisõnumi
  16. TESTRÜHMA KAASAMINE
    ? Õpiamps: Pane kokku testrühm [11:13]
  17. ?Näide: Veebikooli testrühmad [8:02]
  18. ✏️ Ülesanne: Pane kokku oma testrühm
  19. PERSOONIBRÄND JA AVALIK ESINEMINE
    ? Õpiamps: Persoonibränd [5:18]
  20. ?️Külaliskoolitaja: Anu Tähemaa kaamera ees esinemine [20:21]
  21. ✏️ Ülesanne: Loo skript kursuse promoklipile
  22. ?Näited: Ivo Linna ja Tanel Padar [4:16]
  23. ✏️ Ülesanne: Persoonibrändi töölehe täitmine
  24. ?️Külaliskoolitaja: Kerdu Lenear STOP tehnika töötuba [32:40]
  25. ?️Külaliskoolitaja salvestus: Kuidas anda ja võtta intervjuud. Marko Kaljuveer. [42:28]
  26. TURUNDUSPLAAN JA MÜÜGITUNNELID
    ? Müügitunneli I osa (teooria) [3:17]
  27. ? Müügitunnelite II osa (teooria) [10:21]
  28. ? Müügitunnelite III osa (teooria) [12:32]
  29. ? Müügitunnelite praktika I osa [4:28]
  30. ? Müügitunnelite praktika II osa [5:11]
  31. ? Müügitunnelite praktika III osa [3:10]
  32. ? Müügitunnelite praktika IV osa [2:23]
  33. ?Näited. Müügitunnelid kontaktide kogumiseks ja müügi tegemiseks [5:49]
  34. ✏️ Ülesanne: Planeeri ja joonista müügitunnel
  35. KURSUSE SISU PLANEERIMINE
    ?Õpiamps: Millistest osadest e-kursus koosneb [2:26]
  36. ?Näide: Kursuse sisuplaan Veebikooli näitel [7:25]
  37. ?️Külaliskoolitaja Birgit Itse salvestus: Kursuse sisu planeerimise töötuba [2:01:37]
  38. ✏️ Ülesanne: Loo kursuse põhjalik sisuplaan
  39. VEEBISEMINARIDE TEGEMINE
    ? Õpiamps: Veebiürituste läbi viimine [2:41]
  40. ?Salvestus: Veebiürituste levitamine [8:42]
  41. ?Näide: Veebiürituse läbi viimine Veebikooli näitel [6:28]
  42. ?Näide: Ööseminari läbiviimise õppetunnid [10:32]
  43. ?️Külaliskoolitaja Katriin Mangus salvestus: kursuste lansseerimine [47:10]
  44. UUS! ? Õpiamps: Veebiseminari slaidide ette valmistamine [54:07]
  45. ✏️ Ülesanne: Tee plaan veebiürituse läbiviimiseks ja hakka levitama
  46. SISULOOME KURSUSE PROMOMISEKS
    ?Õpiamps: Kursuse promomaterjalide ja sisu loomine [10:27]
  47. ?Näited: sotsiaalmeedia sisuplaan Veebikooli näitel (tulemas)
  48. ✏️ Ülesanne: Loo sisuplaan ja tooda promomaterjal (tulemas)
  49. KURSUSE MÜÜMINE
    ?Salvestus: Müügitehnikad [4:31]
  50. ? Salvestus: Mis paneb inimesi kursust ostma? Ethos. Pathos. Logos. [7:42]
  51. ? Salvestus: E-kursuse müümise viis sammu ja maandumisleht
  52. ?️Külaliskoolitaja Sigrit säga salvestus: Kursuse müümise olulised tegevused [1:35:14]
  53. ? Õpetus: Veebilehe ja müügitunneli checklistid
  54. ? Õpetus: Maandumislehe eesmärgid ja elemendid (teooria)
  55. ? Õpetus: Maandumislehe loomine Elementoris
  56. ? Õpetus: Miks tasub kasutada hüljatud ostukorvi automaatikat
  57. ? Õpetus: Millal ja kuidas kasutada pop-up aknaid kodulehel?
  58. ? Õpetus: Pop-up makeri seadistamine
  59. ? Õpetus: Mailerlite pop-up
  60. ? Õpetus: Hüljatud ostukorv (Cartflows)
  61. ? Õpetus: Hüljatud ostukorv (Mailerlite)
  62. ? Õpetus: Hüljatud ostukorvide statistika ja vähendamine
  63. ? Õpetus: Lihtsad sammud hüljatud ostukorvide vähendamiseks
  64. ? Õpetus: Miks tasub seadistada order bump lisamüüki kassa lehele?
  65. ? Õpetus: Orderbump plugina seadistamine
  66. REKLAAMIMINE METAS JA MEILITURUNDUS
    ? Salvestus: Miks tasub Metas reklaami teha?
  67. ? Salvestus: Meta reklaamide loogika
  68. ? Kursus: Pane Facebook Meta platvorm enda kasuks tööle. Katrin Vilimaa-Otsing (47 õpiampsu)
  69. ? Kursus: Meiliturundus (Mailerlite platvormi) kasutamine. Proua Ekspert (14 õpiampsu)
  70. KURSUSE PLATVORMI VALIK JA WORDPRESS
    ? Salvestus: Kursuse platvormi valik
  71. ? Kursus: Learndashi seadistamine WordPressis. Proua Ekspert. (21 õpiampsu)
  72. KURSUSE SALVESTAMINE JA TÖÖTLEMINE
    ? Õpiamps: Kursuse salvestamine
  73. ? Õpiamps: Milliseid seadmeid sa vajad salvestamiseks
  74. ? Õpiamps: Kaamera põhiseadistused (tulemas)
  75. ? Õpiamps: ´Mobiiliga filmimine (tulemas)
  76. ? Õpiamps: Koduse videostuudio valgustus
  77. ? Õpiamps: Koduse videostuudio heli
  78. ? Õpiamps: Salvestamise programmid (tulemas)
  79. ?Õpiamps: Videote monteerimine Kapwingi näitel
  80. KOKKUVÕTE JA TULEMUSTE ANALÜÜSIMINE
    ? Kokkuvõte
  81. UUED KOOLITUSED
    Autoriõigused ja intellektuaalne omand koolituste loomisel

[presto_player id=45560]

Miks tasub luua e-kursust?

  • Müük ja lisa sissetulek: E-kursus võib pakkuda stabiilset passiivset sissetulekut ning aidata sul oma teenuseid või tooteid müüa.
  • Eneseareng: Kursuse loomine sunnib sind oma teadmisi süstematiseerima ja oma valdkonnas paremaks eksperdiks kasvama.
  • Klienditeeninduse täiustamine: E-kursused aitavad sul säästa aega korduvate küsimuste lahendamisel, pakkudes väärtuslikku materjali olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele.
  • Uute klientide leidmine: Kursuse kaudu saad jõuda laiema sihtrühmani ning kasvatada usaldust ja autoriteeti oma valdkonnas.
  • Tuntuse kasv: E-kursuste loomine aitab sul nähtavust suurendada ja avada uksi uutele koostöövõimalustele, sealhulgas meediatähelepanu ja partnerlused.