Tagasi Kursus juurde
E-kursuse loomise õpiprogramm 2025 aprill (KOOSÕPE)
0% Täielik
0/0 sammud
-
SISSEJUHATUS
Sissejuhatus ja tervitus -
Kursuse õpiprogrammikava ja ülesanded
-
? Õpiamps: Miks tasub luua e-kursust? [6:38]
-
? Õpiamps: E-õppe turg. [3:39]
-
? Õpiamps: E-õppe trendid [3:37]
-
?️ Salvestus: Millised võimalused e-kursuse loomisega avanevad [8:30]
-
?Näide: Edukalt müünud e-kursus [6:07]
-
✏️ Ülesanne: Täida tööleht, mis aitab sul motivatsiooni hoida
-
KURSUSE IDEE VALIDEERIMINE JA SIHTRÜHM?Õpiamps: Kursuse idee valideerimine [10:43]
-
? Õpiamps: Sihtrühma profiili loomine [3:14]
-
⚒️ Tööriist: AI assistent kursuse loomiseks
-
✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad valida idee ja luua kliendi profiili
-
TURUNDUSSÕNUMI VÄLJA TÖÖTAMINE? Õpiamps: Turunduse põhisõnum [9:53]
-
? Näide: Põhisõnum. Strongbrandsocial [6:47]
-
✏️ Ülesanne: Täida töölehed, mis aitavad sul töötada välja põhisõnumi
-
TESTRÜHMA KAASAMINE? Õpiamps: Pane kokku testrühm [11:13]
-
?Näide: Veebikooli testrühmad [8:02]
-
✏️ Ülesanne: Pane kokku oma testrühm
-
PERSOONIBRÄND JA AVALIK ESINEMINE? Õpiamps: Persoonibränd [5:18]
-
?️Külaliskoolitaja: Anu Tähemaa kaamera ees esinemine [20:21]
-
✏️ Ülesanne: Loo skript kursuse promoklipile
-
?Näited: Ivo Linna ja Tanel Padar [4:16]
-
✏️ Ülesanne: Persoonibrändi töölehe täitmine
-
?️Külaliskoolitaja: Kerdu Lenear STOP tehnika töötuba [32:40]
-
?️Külaliskoolitaja salvestus: Kuidas anda ja võtta intervjuud. Marko Kaljuveer. [42:28]
-
TURUNDUSPLAAN JA MÜÜGITUNNELID? Müügitunneli I osa (teooria) [3:17]
-
? Müügitunnelite II osa (teooria) [10:21]
-
? Müügitunnelite III osa (teooria) [12:32]
-
? Müügitunnelite praktika I osa [4:28]
-
? Müügitunnelite praktika II osa [5:11]
-
? Müügitunnelite praktika III osa [3:10]
-
? Müügitunnelite praktika IV osa [2:23]
-
?Näited. Müügitunnelid kontaktide kogumiseks ja müügi tegemiseks [5:49]
-
✏️ Ülesanne: Planeeri ja joonista müügitunnel
-
KURSUSE SISU PLANEERIMINE?Õpiamps: Millistest osadest e-kursus koosneb [2:26]
-
?Näide: Kursuse sisuplaan Veebikooli näitel [7:25]
-
?️Külaliskoolitaja Birgit Itse salvestus: Kursuse sisu planeerimise töötuba [2:01:37]
-
✏️ Ülesanne: Loo kursuse põhjalik sisuplaan
-
VEEBISEMINARIDE TEGEMINE? Õpiamps: Veebiürituste läbi viimine [2:41]
-
?Salvestus: Veebiürituste levitamine [8:42]
-
?Näide: Veebiürituse läbi viimine Veebikooli näitel [6:28]
-
?Näide: Ööseminari läbiviimise õppetunnid [10:32]
-
?️Külaliskoolitaja Katriin Mangus salvestus: kursuste lansseerimine [47:10]
-
UUS! ? Õpiamps: Veebiseminari slaidide ette valmistamine [54:07]
-
✏️ Ülesanne: Tee plaan veebiürituse läbiviimiseks ja hakka levitama
-
SISULOOME KURSUSE PROMOMISEKS?Õpiamps: Kursuse promomaterjalide ja sisu loomine [10:27]
-
?Näited: sotsiaalmeedia sisuplaan Veebikooli näitel (tulemas)
-
✏️ Ülesanne: Loo sisuplaan ja tooda promomaterjal (tulemas)
-
KURSUSE MÜÜMINE?Salvestus: Müügitehnikad [4:31]
-
? Salvestus: Mis paneb inimesi kursust ostma? Ethos. Pathos. Logos. [7:42]
-
? Salvestus: E-kursuse müümise viis sammu ja maandumisleht
-
?️Külaliskoolitaja Sigrit säga salvestus: Kursuse müümise olulised tegevused [1:35:14]
-
? Õpetus: Veebilehe ja müügitunneli checklistid
-
? Õpetus: Maandumislehe eesmärgid ja elemendid (teooria)
-
? Õpetus: Maandumislehe loomine Elementoris
-
? Õpetus: Miks tasub kasutada hüljatud ostukorvi automaatikat
-
? Õpetus: Millal ja kuidas kasutada pop-up aknaid kodulehel?
-
? Õpetus: Pop-up makeri seadistamine
-
? Õpetus: Mailerlite pop-up
-
? Õpetus: Hüljatud ostukorv (Cartflows)
-
? Õpetus: Hüljatud ostukorv (Mailerlite)
-
? Õpetus: Hüljatud ostukorvide statistika ja vähendamine
-
? Õpetus: Lihtsad sammud hüljatud ostukorvide vähendamiseks
-
? Õpetus: Miks tasub seadistada order bump lisamüüki kassa lehele?
-
? Õpetus: Orderbump plugina seadistamine
-
REKLAAMIMINE METAS JA MEILITURUNDUS? Salvestus: Miks tasub Metas reklaami teha?
-
? Salvestus: Meta reklaamide loogika
-
? Kursus: Pane Facebook Meta platvorm enda kasuks tööle. Katrin Vilimaa-Otsing (47 õpiampsu)
-
? Kursus: Meiliturundus (Mailerlite platvormi) kasutamine. Proua Ekspert (14 õpiampsu)
-
KURSUSE PLATVORMI VALIK JA WORDPRESS? Salvestus: Kursuse platvormi valik
-
? Kursus: Learndashi seadistamine WordPressis. Proua Ekspert. (21 õpiampsu)
-
KURSUSE SALVESTAMINE JA TÖÖTLEMINE? Õpiamps: Kursuse salvestamine
-
? Õpiamps: Milliseid seadmeid sa vajad salvestamiseks
-
? Õpiamps: Kaamera põhiseadistused (tulemas)
-
? Õpiamps: ´Mobiiliga filmimine (tulemas)
-
? Õpiamps: Koduse videostuudio valgustus
-
? Õpiamps: Koduse videostuudio heli
-
? Õpiamps: Salvestamise programmid (tulemas)
-
?Õpiamps: Videote monteerimine Kapwingi näitel
-
KOKKUVÕTE JA TULEMUSTE ANALÜÜSIMINE? Kokkuvõte
-
UUED KOOLITUSEDAutoriõigused ja intellektuaalne omand koolituste loomisel
? Õpiamps: Miks tasub luua e-kursust? [6:38]
[presto_player id=45560]
Miks tasub luua e-kursust?
- Müük ja lisa sissetulek: E-kursus võib pakkuda stabiilset passiivset sissetulekut ning aidata sul oma teenuseid või tooteid müüa.
- Eneseareng: Kursuse loomine sunnib sind oma teadmisi süstematiseerima ja oma valdkonnas paremaks eksperdiks kasvama.
- Klienditeeninduse täiustamine: E-kursused aitavad sul säästa aega korduvate küsimuste lahendamisel, pakkudes väärtuslikku materjali olemasolevatele ja potentsiaalsetele klientidele.
- Uute klientide leidmine: Kursuse kaudu saad jõuda laiema sihtrühmani ning kasvatada usaldust ja autoriteeti oma valdkonnas.
- Tuntuse kasv: E-kursuste loomine aitab sul nähtavust suurendada ja avada uksi uutele koostöövõimalustele, sealhulgas meediatähelepanu ja partnerlused.

